Dostawa już w 24h!

Szanowni Państwo,

w sklepie SuperGalanteria.pl towar możesz zwrócić w terminie aż 30 dni od momentu odbioru zamówienia! Wiemy, że czasami produkty kupowane w naszym sklepie są prezentami i często muszą poczekać na ich wręczenie osobie obdarowywanej. Często okres 14 dni to za krótko, dlatego ten czas jest wydłużony do aż 30 dni.

Co musisz zrobić, aby sprawnie zwrócić produkt?

Zapakuj dokładnie przesyłkę w oryginalne opakowanie dołącz do przesyłki paragon (lub inny dowód zakupu np. potwierdzenie przelewu) i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Możesz użyć dowolnego formularza dostępnego w internecie, ale jeżeli chcesz, aby zwrot przebiegł sprawnie i szybko to polecamy dołączyć do przesyłki formularz dostępny do pobrania poniżej. Zdecydowanie ułatwisz nam pracę i przyspieszysz proces zwrotu środków na konto. Produkty odeślij do nas dowolnym przewoźnikiem na adres firmowy.

Divino – Adam Borzym
ul. Wyszyńskiego 26/1U
70-203 Szczecin

FORMULARZ ZWROTU 


Reklamacje w sklepie SuperGalanteria.pl

Zakupiony u nas produkt nie spełnia twoich oczekiwań? Zgodnie z prawem masz możliwość jego reklamowania! W naszym sklepie wszystkie produkty są objęte dwuletnią gwarancją, więc możesz kupować i reklamować bez obaw!

Chcesz odesłać do nas produkt? Skontaktuj się z nami, możliwe, że nie będzie to potrzebne!

Zanim odeślesz do nas reklamowany produkt zgłoś reklamację na adres mailowy reklamacje@supergalanteria.pl Postaramy się obsłużyć twoją reklamację możliwie jak najszybciej i jeżeli tylko to będzie możliwe wymienić wadliwy produkt jeżeli wada będzie bezsporna lub nie będzie wymagała naprawy tutaj na miejscu w naszej firmie.

Jeżeli jednak produkt będzie wymagał wysyłki do nas prosimy o odesłanie go wraz z formularzem reklamacyjnym.

Możesz użyć dowolnego formularza dostępnego w internecie, ale jeżeli chcesz, aby proces reklamacyjny przebiegł sprawnie i szybko to polecamy dołączyć do przesyłki formularz dostępny do pobrania poniżej. Zdecydowanie ułatwisz nam pracę i przyspieszysz proces rozpatrzenia reklamacji. Produkty odeślij do nas dowolnym przewoźnikiem na adres firmowy.

Divino – Adam Borzym
ul. Wyszyńskiego 26/1U
70-203 Szczecin

FORMULARZ REKLAMACJI